Field Service

Field Service organisaties

Bedrijven die primair service verlenen of dit als onderdeel van hun activiteiten hebben te maken gehad met een hoger verwachtingspatroon van hun klanten als het gaat om inzicht in de uitgevoerde werkzaamheden en het vastleggen en nakomen van afspraken. De laatste jaren zijn hiervoor veel tools op de markt gekomen die kunnen ondersteunen bij deze processen.

Newminds heeft veel kennis opgebouwd in deze sector en is in staat goede oplossingen te bieden met tools zoals:

Spatio: onze ERP oplossing gebaseerd op Microsoft Dynamics NAV met een uitgebreide en volledige project- en urenregistratie.

Grafisch Planbord:Het planbord geeft de planner inzicht in de beschikbaarheid van de buitendienst medewerkers en deze kan via drag-and-drop de werkbonnen inplannen.

Mobile Service-app:De mobiele werkbonapplicatie die de buitendienstmedewerker ondersteund bij zijn werkzaamheden. De werkbon verschijnt op de iPad en alle relevante documenten zoals handleidingen, foto’s en tekeningen kunnen worden gekoppeld aan de werkbon.

Onze tools werken als 1 oplossing, echter de tools kunnen ook onafhankelijk van elkaar werken en gekoppeld worden aan uw eigen ERP systeem.

Voordelen op een rij

Meer inzicht in geplande werkbonnen en snel schakelen
Hogere klanttevredenheid
Verbeterde en verhoogde productiviteit van uw medewerkers
Door de opbouw van een klant- en machinehistorie ontstaan er verkoopkansen.