Whitepapers

Whitepaper - What's New in NAV 2013 R2
“Get ahead. Vandaag de dag hebben kleine en middelgrote bedrijven, zoals de uwe, meer dan ooit behoefte aan oplossingen die bijdragen aan succes. Microsoft Dynamics NAV 2013 biedt tal van verbeteringen en nieuwe functies om uw organisatie hierbij te helpen door meer controle en inzicht te verkrijgen.”
Whitepaper - KPI's in de Service branche
““Onze beste monteur lost het minste aantal storingen per dag op” zei onlangs de controller van één van onze klanten. Als je wat verder nadacht was dat eigenlijk wel logisch….. de betreffende monteur was zo goed dat hij alle moeilijke en onmogelijke klussen binnen het bedrijf kreeg. De moeilijke klussen loste hij direct op, de onmogelijke duurden vaak iets langer. Met als gevolg dat in de statistieken juist hij degene was met het laagste aantal opgeloste storingen per dag. “KPI’s zeggen dus niet zoveel wanneer je niet het verhaal erachter kent” concludeerde de controller.”
Whitepaper - Planning in een Service Organisatie
“Herkent u het volgende: “We kunnen u komende vrijdag inplannen. Het wordt ergens tussen 13.00 en 17.00 uur”. Bijzonder irritant wanneer een service organisatie niet vraagt wanneer U kunt, maar aangeeft wanneer zij kunnen. Aan de andere kant is het voor de service organisatie in kwestie niet eenvoudig om een optimale planning te maken, waarbij een goede balans wordt gevonden tussen klantvriendelijkheid, efficiency en flexibiliteit.”