Als je niet weet wat er gebeurt in het veld, loop je al snel achter de feiten aan. Vaak moet je dan wachten tot het einde van de dag voordat je klussen kunt afronden of doorplannen. Dat betekent ook dat tot die tijd je data niet actueel zijn. Daardoor is je beeld van het serviceproces onvolledig en kun je niet sturen op KPI’s. Je bent vaker bezig met oplossen, terwijl je liever stuurt op voorkomen.
Geeft je direct inzicht in de KPI’s die er voor jouw organisatie toe doen. Toont de historie, service-artikelen en andere relevante informatie voor alle klanten.
Weet altijd waar je mensen zijn, wat ze gedaan hebben en nog moeten doen. Krijg ingevulde werkbonnen meteen na het afronden van opdrachten.
Altijd op de hoogte van materiaalverbruik en voorraden, ook in de bus. Plan gewijzigde afspraken of vervolgafspraken direct door.
Ik laat je graag zien hoe Spatio jouw organisatie wendbaarder en efficiënter maakt dankzij real-time inzichten. Plan zelf een afspraak in of laat je telefoonnummer achter. Dan bel ik je snel terug.